Aanbieding - BESPAAR 50% 💰

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden voor DePerfecteJeans
The Trade Company ApS
Axel Gruhns Vej 10M
8270 Højbjerg
VAT: 36039434

Handelsvoorwaarden

BESTELLEN EN BETALEN

DePerfecteJeans is 24 uur per dag geopend, zodat u alle uren van de dag kunt winkelen. U kiest de items die u wilt kopen en plaatst deze in de "winkelmandje". Voordat u bestelt, kunt u de inhoud van het winkelmandje bewerken en doorlopend kunt u de inhoud en prijzen van de artikelen controleren.

We zullen de betaling binnen 24 uur na verzending van de bestelling in rekening brengen.

Eventuele extra betalingen voor verzendkosten en betalingskosten worden bijvoorbeeld niet berekend voordat u klaar bent om te bestellen.

Bij aankoop van een gereserveerd item bij DePerfecteJeans, accepteert u dat de betaling in rekening wordt gebracht (48 uur na aankoop) om de pre-order te garanderen. Dit is in sommige gevallen hetzelfde als een bestelling op verzoek wordt geproduceerd.

Wanneer u klaar bent om te bestellen, klikt u op "Afrekenen", waar u uw naam, adres, e-mailadres, telefoonnummer, betaalmethode en bezorging ingeeft.

U kunt de inhoud van het winkelmandje bewerken, tot u uw aankoop bevestigt. U doet dat door op "afrekenen" te klikken, daarna wordt uw bestelling ontvangen door

DePerfecteJeans

Wij accepteren de volgende betalingsopties:

Visa, Visa dankort, Visa electron, MasterCard, MasterCard debit, JCB en American Express.

 

KWITANTIES VAN DE BESTELLING EN BESTELLINGSBEVESTIGING

Wanneer u bij ons bestelt, ontvangt u een ontvangstbevestiging ter bevestiging dat wij de bestelling ontvangen. De koopovereenkomst is echter pas bindend wanneer u een orderbevestiging van ons ontvangt.

 

 

Bezorging

Wanneer we uw bestelling ontvangen, wordt deze ingepakt en verzonden door een van onze samenwerkingspartners.

We gebruiken verschillende bezorgbedrijven, zoals Royal Mail, DHL, TNT en FedEx. De prijzen voor directe levering op uw adres worden getoond nadat u uw adres hebt ingevoerd.

Het is mogelijk om wereldwijde levering te krijgen!

Uw bestelling wordt binnen 1-2 werkdagen behandeld en verzonden. Daarom kunt u een levertijd van 1-3 werkdagen in Europa en 2-5 dagen in Amerika verwachten nadat u uw bestelling heeft geplaatst. In essentie worden alle bestellingen die vóór 16.00 uur op een werkdag zijn geplaatst, dezelfde dag nog verzonden. We nemen echter 1 extra dag als voorzorgsmaatregel in drukke periodes.

 

14 DAGEN HERROEPINGSRECHT

Wanneer u online winkelt bij DePerfecteJeans, heeft u normaal gesproken 14 dagen recht van retour, waarin u ons kunt laten weten dat u de aankoop wilt annuleren en de bestelling aan ons wilt retourneren.

Sommige items vallen niet onder het herroepingsrecht, in dat geval zal dit verschijnen in het betalingsproces.

Het recht van herroeping begint vanaf de dag dat u uw bestelling ontvangt. Als de deadline eindigt op een feestdag, zaterdag, kerstavond of oudjaarsavond, wordt de deadline verlengd tot de volgende werkdag (geldt ook voor pre-orders). In het geval van meerdere artikelen, besteld in dezelfde aankoop, maar afzonderlijk geleverd, of een artikel in partijen, begint de wachttijd vanaf het moment dat u uw laatste artikel of partij ontvangt.

Na ontvangst moet u de goederen zodanig behandelen dat u ze gebruikt voor de aard waarvoor ze bedoelt zijn.

Sommige items worden niet gedekt door het herroepingsrecht, of in sommige gevallen kunt u het herroepingsrecht verliezen. We informeren u in de orderbevestiging als de items niet gedekt worden door de herroeping, dit kan te wijten zijn aan de samenstelling van het product of u kunt het herroepingsrecht verliezen door het zegel te verbreken.

Om ervoor te zorgen dat het herroepingsrecht van toepassing is, moet u ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling informeren.

 Voor pakketten die terugkomen omdat ze niet zijn opgehaald in een pakjeswinkel of postkantoor, behouden we ons het recht voor om een ​​vergoeding van 12 EUR in rekening te brengen om de verzendkosten te dekken.

RETOUREN
Als u spijt hebt van een aankoop, neem dan contact met ons op via returndepartment@compify.dk

Als u uw pakket niet ophaalt bij het postkantoor of ons de verkeerde informatie verstrekt betreffende verzending en contactinformatie, wordt het pakket aan ons geretourneerd en krijgt u het bedrag van uw bestelling terug, minus € 5 verzendkosten.

 

BELANGRIJKE TOELICHTING

We verwachten dat u uw retourzending zo snel mogelijk verzendt nadat u heeft aangegeven dat u uw artikel wilt retourneren. U heeft uiterlijk 14 dagen om uw artikel terug te sturen.

De artikelen moeten teruggestuurd worden in de originele verpakking, is het artikel in gebruik geweest, moet het schoon zijn en in dezelfde staat als bij ontvangst. Is het artikel niet in dezelfde staat als bij ontvangst, kan DePerfecteJeans de wet van externe handel volgen en weigeren om het volledige bedrag terug te betalen, in deze gevallen zullen we in samenwerking met de klant een eerlijk restitutiebedrag bepalen. Dit is alleen van toepassing als het artikel niet dezelfde waarde heeft als bij ontvangst en DePerfecteJeans daarom het artikel niet als nieuw en tegen nieuwe prijs kan verkopen.

Let op! We ontvangen geen aangetekende pakketten.

U moet uw bestelnummer op een notitie bijvoegen of het retourformulier invullen. Wanneer we de retourzending ontvangen, controleren we deze en betalen we u het betaalde bedrag terug.

Het bedrag wordt terugbetaald op dezelfde betaalmethode zoals gebruikt bij de bestelling.

Heeft u met kaart betaald, dan wordt het bedrag terugbetaald op de kaart die u hebt gebruikt.

LET OP:

U kunt uw bedrag geheel of gedeeltelijk verliezen. Dit gebeurt als de waarde is aangetast, omdat

  • Het item is in gebruik geweest,
  • het is beschadigd terwijl u er verantwoordelijk voor was,
  • u het artikel op een andere manier heeft behandeld dan waarvoor ze bedoelt zijn.
  • u hebt zich niet aan de beperkingen van het herroepingsrecht gehouden, resulterend in het soort verzegeling, enz.

 

KLACHTEN – ALS HET PRODUCT BESCHADIGD IS

Uw aankoop valt onder de aankoopwet, gelet op de tekortkomingen. Dit betekent dat u een tekort, handel, geldteruggave of een weigering kunt krijgen, afhankelijk van de omstandigheden.

Het is vereist dat de klacht gerechtvaardigd is en dat de schade niet is ontstaan als gevolg van onjuist gebruik van het product of ander schadelijk gedrag.

U moet binnen “een redelijke tijd” contact met ons opnemen

U moet uw klacht binnen "redelijke tijd" indienen nadat u de fout in het product heeft erkend. We raden u aan uw klacht zo snel mogelijk in te dienen en binnen 2 maanden nadat de klacht is erkend.

U kunt uw klacht indienen door contact met ons op te nemen per e-mail, die wordt weergegeven op de website.

Afhankelijk van de situatie ontvangt u de instructies zoals gevolgd.

PERSOONLIJKE INFORMATIE

Om te kunnen winkelen bij DePerfecteJeans moet u ons minstens informeren over:

Naam

Adres

E-mailadres

Telefoonnr./mobiel nr.

Bovenstaande gegevens worden bewaard, 5 jaar na het einde van het boekjaar waarop de informatie betrekking heeft, cf. financieel memorandum § 10, evenals welke producten u hebt gekocht, hierna deze worden verwijderd.

Als u een Login voor zelfbediening hebt aangemaakt, worden uw persoonlijke gegevens en persoonlijke gegevens niet verwijderd, tenzij u ons daarom vraagt.

Informatie zal niet worden doorgegeven of verkocht aan derden, tenzij dit gebeurt bij een herstructurering of een volledige of gedeeltelijke verkoop van het bedrijf. Eventuele openbaarmaking zal in een dergelijk geval plaatsvinden in overeenstemming met de huidige wet betreffende persoonsgegevens.

Als klant heeft u de mogelijkheid om inzicht te krijgen in onze registratie met betrekking tot uw gegevens, en kunt u hier bezwaar tegen maken in overeenstemming met de regels die staan in de Wet verwerking persoonsgegevens en onderzoek in verband hiermee, gericht aan DePerfecteJeans via e-mail zoals weergegeven op de website.

 

Klachten

Als u een klacht over uw aankoop wilt indienen, moet u contact opnemen met Ondersteuning@DePerfecteJeans.nl met uw vragen. Als het ons niet lukt om een oplossing te vinden, kunt u een klacht indienen bij het betreffende bestuur van het bedrijf, ervan uitgaande dat aan de voorwaarden hiervoor voldaan is.

Concurrentie- en consumentenautoriteit

Carl Jacobsensvej 35

2500 Valby

www.forbrug.dk

Als u inwoner bent van een ander EU-land dan Denemarken, kunt u een klacht indienen bij het online klachtenportaal van de EU-commissie via http://ec.europa.eu/odr

 

COOKIES

Door DePerfecteJeans te gebruiken, accepteert u het gebruik van cookies. Een cookie is een klein gegevensbestand dat we op uw computer plaatsen om bij te houden wat er gebeurt wanneer u onze pagina bezoekt, en om de eenheid te herkennen. Een cookie is geen programma en bestaat niet uit virussen.

 

RECHT EN WAARDERING

Aankopen van producten online via DePerfecteJeans zijn onderworpen aan de Deense wetgeving. De Deense rechtbanken zullen geschillen besluiten.